Direktlänk till inlägg 17 oktober 2012

Hjulet snurrar...

Av linduz - 17 oktober 2012 23:22

men hamstern är död, eller vad säger man.

Med det menar jag: inget illa, den meningen hörde av en gammal klasskompis på komvux.

Nej, jag menar att dagarna rullar på & jag med typ. Eller jag flyter med.


Är så less & bara gå hemma, vill JOBBA. Hallå nu vill jag jobba, hör ni det (grannkommunen)?? ha ha


Idag tog mig en timmes promenad, vad skönt. Medans jag gick så lyssnade jag på Morgonpasset i P3 i Podversionen, vad jag älskar Podversioner!! & jag älskar Hanna, Martina & Kodjo.

På tal om Kodjo, så kollade jag på det nya tv programmet "Två på resa", svt 2 klockan 20.00 Kodjo & Gina Darawi åkte till Ghana, Kodjos mor bor där. Man fick lite vad de gjorde. Åh jag älskade det avsnittet, Kodjo skojade & skämtade hela tiden. & han tog verkligen hand om Gina. & Gina tog handom Kodjo med.


& sen har jag kollat klart på serien "Fridlyst" med, det gick på lördagar klockan 20.00, jag kollade via SVT play, hade missat de två första programmen. Åh, vad fina de prgrammen var & roliga. Hoppas det återkommer.

& sen kollade jag in på Facebook, där endel hade skrivit om kvällens avsnitt av Kalla Fakta... jag såg inte det, så jag tog & tittade på Tv 4 play. Nä, för f*n för Parken Zoo!! Slaktar djur för att kunna få plats med andra djur. & chefen blåljuger om att de flyttades!! Jag har inte varit där på säkert elva år, & inte tänker jag besöka det igen. Är säker på att detta sker på andra djurplatser i landet med.


Tack tv 4 för Kalla fakta!! =)


Nä, ska ta & sova nu. Har faktiskt gått & lagt mig före 00.00 alla dagar i veckan nu, så jag ska väll inte bryta det mönstret nu. ;-)


Ha det fint fina ni.   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av linduz - 18 januari 2015 18:21

Hej. Oj nu måste du ha blivit chockad att Linduz skrev ett nytt inlägg. Fick se att bloggen har varit nere sen september. Så vad har hänt sen dess. Som du ser är rubriken positiv. Jag jobbade på vikariatet till november. Allt gick bra. Jag har ...

Ja!

Av linduz - 19 september 2014 13:10

Här har det hänt lite av varje.      På måndag börjar jag på ett nytt vikariat, inom äldreomsorgen, ska jobba i tre månader på 80 %. Det känns bra.      Träningen har gått bra, jag fortsatte & slutföra mina fem gratis gånger, sen köpte jag ko...

Av linduz - 2 september 2014 09:39

Ja nu har vi nått höstens första månad (enligt mig). Lite skönt men ändå inte.  Jag måste kolla genom ljusförvaringen så jag vet om jag kan mysa med ljus & te i soffan framför tv'n. Ljus är ett måste på hösten tycker jag. & te! Tänk så underbart de...

Av linduz - 12 augusti 2014 11:59

Hej, ja nu har vi kommit till sommarens sista månad. Vilket jag tycker är tråkigt.  Vad har jag gjort i sommar? träffat lite vänner, varit på after work med en vän, varit på fester, firat midsommar i Tyresta nationalpark, jobbat, varit på Medeltids...

Av linduz - 14 juli 2014 14:25

Oj kommer ni i håg mig?! Det är jag Linduz som skriver.  Oj vad bloggen har ekat ett bra tag, jag misshandlar den som bara den. & er läsare, hallå finns ni kvar?! förstår om ni inte vill vara kvar som läsare.    Här är allt fint. =)  Jobbat d...

Ovido - Quiz & Flashcards