Alla inlägg den 26 oktober 2012

Av linduz - 26 oktober 2012 08:18

Godmorgon på er läsare. :-)


Här är det bra fast trött. Somnade sent (i natt igen)... inte bra. Gick upp strax efter 07.30 idag, vaknade av ett sms. Men jag började fundera vad klockan var, tre minuter kvar tills klockan skulle spela musiken. :-)


Jag har blivit med arbete, ja inte heltid,utan timvick. Fick två tider efter varandra i onsdags, sen kom det sms till nu på morgonen. Ska jobba tre dagar nästa vecka! =) På samma jobb som jag var på i somras fast andra avdelningar. :-) Ska nog gå bra, har grunderna i mig ju. Bara nervöst & kliva in på andra avdelningar.


Ja minus grader är det ute med idag. Konstigt inga gnällde om det på f.b Igår snöade det c:a 15 minuter totalt, men det var flingor som man knappt såg. Oj oj, då snackade folk om att den kom... ungefär som att det snöade för fullt ute... Skrev en statusuppdatering om det, fattade inte varför folket ska jubla över snö som knappt syntes. Trodde att jag skulle få hat kommentarer, men det kom inga. :-) Sex personer gillade det.


Ska ta en promenad om en stund med en vän & hennes hund. :-)

Nej, ska ta & fixa mig nu, sen fixa till hemmet lite.


Ha en fin fredag + helg. :-)

Ovido - Quiz & Flashcards