Direktlänk till inlägg 19 september 2014

Ja!

Av linduz - 19 september 2014 13:10

Här har det hänt lite av varje.   


På måndag börjar jag på ett nytt vikariat, inom äldreomsorgen, ska jobba i tre månader på 80 %. Det känns bra.   


Träningen har gått bra, jag fortsatte & slutföra mina fem gratis gånger, sen köpte jag kort så jag band mig i ett år. Nu har jag inte tränat på åtta dagar, blev förkyld förra helgen. Så den här veckan har jag hållt mig lugn. Vill inte sjukna om eftersom jag ska jobba på nytt ställe. 


Har inte gjort så mycket annat, har fått jobba lite efter sommaren! Jobbat mina två helger som jag var tillgänglig, denna helg vill jag vara ledig för jag ville vara lite ledig innan jag hoppar på nya jobbet. Men jag hade inte planerat & bli sjuk & vara hemma hela veckan.   


Nä nu ska jag leta på min motivation till att fixa ordning mig, för att åka & handla. Sen hem & förbereda middagen, en vän kommer hit i kväll på lite kvällsfika. Fick lite äpplen av min far som hade pallat hos min storebror. He he.   


Ha en fin helg!   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av linduz - 18 januari 2015 18:21

Hej. Oj nu måste du ha blivit chockad att Linduz skrev ett nytt inlägg. Fick se att bloggen har varit nere sen september. Så vad har hänt sen dess. Som du ser är rubriken positiv. Jag jobbade på vikariatet till november. Allt gick bra. Jag har ...

Av linduz - 2 september 2014 09:39

Ja nu har vi nått höstens första månad (enligt mig). Lite skönt men ändå inte.  Jag måste kolla genom ljusförvaringen så jag vet om jag kan mysa med ljus & te i soffan framför tv'n. Ljus är ett måste på hösten tycker jag. & te! Tänk så underbart de...

Av linduz - 12 augusti 2014 11:59

Hej, ja nu har vi kommit till sommarens sista månad. Vilket jag tycker är tråkigt.  Vad har jag gjort i sommar? träffat lite vänner, varit på after work med en vän, varit på fester, firat midsommar i Tyresta nationalpark, jobbat, varit på Medeltids...

Av linduz - 14 juli 2014 14:25

Oj kommer ni i håg mig?! Det är jag Linduz som skriver.  Oj vad bloggen har ekat ett bra tag, jag misshandlar den som bara den. & er läsare, hallå finns ni kvar?! förstår om ni inte vill vara kvar som läsare.    Här är allt fint. =)  Jobbat d...

Av linduz - 24 maj 2014 21:29

Ja jag lever men just nu känner jag mig lite elak mot er läsare. Har dåligt samvete mot bloggen, & nu när det börjar bli sommar här i vårt avlånga land så blir inläggen mer sällan pga e.v vädret & jag vill vara ute & njuta.    9/5 var sista dagen...

Ovido - Quiz & Flashcards