Alla inlägg den 12 oktober 2012

Av linduz - 12 oktober 2012 12:45

Nu vill jag ha kommentarer på detta inlägg, för jag undrar över en laglig sak, eller om det är olagligt. ;-)


Jo, får man ta fram Vinterjackan redan nu??? jag har höst/vår jackan nu, men funderar stakrt ta fram Vinterjackan.

Gick hem från vänner igår kväll, frös som bara den då... Blä för kylan! Ogillar den.


Denna helg blir lugn, ja alltså från fest & andra tuffa grejer. Ja idag kan jag göra ngt skoj, men då får det vara gratis. I morgon kväll kommer gudsonen & hans syster hit, de ska sova här. & om det är bra väder på söndag, så tänkte jag gå ut & grilla med barnen. Ska höra med storebrorsan om jag får låna äldsta guldklimparna med.


Nä, nu ska jag ta på mig varma kläder & gå ut & städa bort alla sommarsaker på balkongen.

Ha det fint alla läsare.


Kramen

Ovido - Quiz & Flashcards