Alla inlägg den 27 oktober 2012

Av linduz - 27 oktober 2012 23:45

Tjo hej!


Ja jag är tillbaka. :-)

Idag började jag med att gå på Innebandymatch, äldsta Guldklimpen spelade. Matchen var spännande, de spelade bra. Hemmalaget vann. :-)

Efter matchen gick jag till farmors väninna, var där ett tag. Hon blev glad & förvånad att jag kom. Jag kom utan förvarning om man säger så. :-)


Sen blev det lite av allt möjligt hemma, städning & vila. Sen handlade jag.

Lördagsmiddagen var bakad potatis med räkor & Kräftröra & sallad. Ett glas rött till det. :-) Gott.


Sen kom årets upplaga av Så mycket bättre! =)

Vad tyckte du om Så mycket bättre (om nu du såg det)?

 

Jag gillade det, missade lite pga zappning till SVT 1, men såg det mesta. Visste inte så mycket om Pugh Rogefelt, men det var intressant. Har nog kommit på gammeln som tycker det är interssant & roligt att se på människor som jag inte vet ngt om. Jodå med andra ord så säger jag: jag kan nog gilla årets artister.

Miss Li är min favorit.

Har två frågor, har du någon/några favoriter i år? Och, vem/vilka skulle du vilja se i programmet?
Jag skulle vilja se Joakim Thåström, Lars Winnerbäck, Pelle från The Hives, Melissa Horn, Björn Skifs, Marie Fredriksson (men gud vad svårt & komma på folk)... får återkomma om det. ;-)


Annars är allt bra med mig, tror jag börjar må bättre. Men jag vet vad det beror på, ja precis att jag ska få jobba. Ursäkta att jag tjatar om det, men det är det som betyder mest för mig just nu.


Ha det fint.

Ovido - Quiz & Flashcards