Direktlänk till inlägg 7 maj 2014

Tjo!

Av linduz - 7 maj 2014 18:00

Tjo hejsan. Jo då jag lever, men glömmer bara bort & uppdatera här.   Det är som vanligt...


Allt är fint här, mår bra inom mig med. Har haft en liten uppförsbacke, det har jag skrivit om i låsta inlägg här. & jag tänker inte skriva ut vad det är. Mina närmaste vet.

Allt känns fint, har jobb på 90 % nu, till mitten av nästa månad. Efter det kliver jag på Semestervikariatet. Fick schemat i förrgår hem. Har bara skummat i genom det. 


På Valborg var jag bara hemma hela dagen & kvällen. Jag sjukskrev mig för jag kände mig inte kry. Efter mycket vila så kunde jag jobba dagen efter.    


Jobbar i morgon, sen har jag helg till måndag. :) Men då har jag Utbildning, äntligen får jag också utbilda mig med, det är utbildning om Dokumentation, vi behöver den för vi ska kunna skriva dokutmentation om brukarna. 


I helgen ska jag göra något kul. På lördagen har min syster bal, så jag ska åka till grannstaden & kolla på henne.    På kvällen ska jag på fest i hembyn.   


Nä nu ska jag gå & kolla på serien Vänner. 


Ha en fin kväll.   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av linduz - 18 januari 2015 18:21

Hej. Oj nu måste du ha blivit chockad att Linduz skrev ett nytt inlägg. Fick se att bloggen har varit nere sen september. Så vad har hänt sen dess. Som du ser är rubriken positiv. Jag jobbade på vikariatet till november. Allt gick bra. Jag har ...

Ja!

Av linduz - 19 september 2014 13:10

Här har det hänt lite av varje.      På måndag börjar jag på ett nytt vikariat, inom äldreomsorgen, ska jobba i tre månader på 80 %. Det känns bra.      Träningen har gått bra, jag fortsatte & slutföra mina fem gratis gånger, sen köpte jag ko...

Av linduz - 2 september 2014 09:39

Ja nu har vi nått höstens första månad (enligt mig). Lite skönt men ändå inte.  Jag måste kolla genom ljusförvaringen så jag vet om jag kan mysa med ljus & te i soffan framför tv'n. Ljus är ett måste på hösten tycker jag. & te! Tänk så underbart de...

Av linduz - 12 augusti 2014 11:59

Hej, ja nu har vi kommit till sommarens sista månad. Vilket jag tycker är tråkigt.  Vad har jag gjort i sommar? träffat lite vänner, varit på after work med en vän, varit på fester, firat midsommar i Tyresta nationalpark, jobbat, varit på Medeltids...

Av linduz - 14 juli 2014 14:25

Oj kommer ni i håg mig?! Det är jag Linduz som skriver.  Oj vad bloggen har ekat ett bra tag, jag misshandlar den som bara den. & er läsare, hallå finns ni kvar?! förstår om ni inte vill vara kvar som läsare.    Här är allt fint. =)  Jobbat d...

Ovido - Quiz & Flashcards