Alla inlägg den 15 oktober 2012

Av linduz - 15 oktober 2012 20:34

Men gud vilken grå & trist måndag det har varit idag. :-( Kändes som att jag var tvungen & få något roligt idag.

Men men timmarna rullade på, tillslut ringde mor, hon undra om jag ville följa med henne till ena grannstaden (den med ett Zoo). Hon hade lite ärende & göra. Vi var bla. på köpcentrumet, hittade en grej till mig med där.

Ett mobilskal på Teknikmagasinet. Sånt skal har jag velat haft sen jag fick mobilen, men har inte hittat det (eller jo det har jag men bara på nätet) men nu såg jag det i affären. :) Det är precis likadant som det är på bilden här nedan. Finns i andra färger med på www.fyndiq.se & där är det billigare med.



 

Källa: www.fyndiq.se


Så det var roligt att mor ringde så jag fick komma hemmifrån ett tag. :-)


& så har jag lagt in mitt Tillgänglighetsschema med nu, alltså hur jag kan jobba. De ville att jag skulle lägga in hela januari, men la in till mitten av februari. Fick bestämma hur det skulle läggas in (alltså datum & tider) så vissa veckor har lite lediga dagar. Så nu visar det sig om jag får jobba Julhelgen. Lämnade Nyår & Nyårsdagen tomma. + lite födelsedagar. :-)

På ett sätt vill jag jobba julhelgen för att slippa fira den, men ändå inte. Men men det visar sig, jag kan gå in & ändra med min tillgänglighet.


Nej, nu ska jag strax se på det sista avsnittet av "Underbart är kort" det var en av de härligaste serier jag har sett! :-)

Ha det fint alla, ja Du med.

Ovido - Quiz & Flashcards