Alla inlägg den 22 oktober 2012

Av linduz - 22 oktober 2012 23:03

I lördags kände jag mig trött & allmänt bläig. Ville ingenting, seg helt enkelt. Sen var jag tvungen & vända det, men det tog tid.

Hann iaf med allt innan hon skulle hålla i partyt, hon kom 1 ½ timma innan, hon har en vän som är med henne på partyn men nu jobbade hon. Så nu fick vännen fixa allt själv, hjälpte henne & bära upp allt. Sen blev mitt vardagsrum helt omvandlat... & vad fina saker det var!! & jag ville ha ALLT... ha ha. Jag tvekade mellan på två små hus som var ljusstakar & en bakform som hade formen som ett hjärta. Men kunde inte välja så då struntade jag i båda. Tror det är mitt nya "koncept" kan jag inte välja ja men då skiter jag i båda. Det gick så bra med förtjäsnten, så jag fick välja mellan många fina Värdinnegåvor... oj vad jag hade beslutångest... valde tillslut två ljusstakar i smide tror jag, de är lite högre & SNYGGA!! =)


TACK snälla du, Lena som kom.


Jag bjöd på kaffe & te, samt Grönsaksdipp. :) Det var uppskattat. :)


Efter partyt satt jag, mor & en vän & drack vin, jag hade inte "hunnit" ut på hela dagen så jag tog en snabb promenad då på natten, efter att de hade gått hem. Kunde ha lätt gått längre men vågade inte. Man vet aldrig som kan hända, har hänt en hel del här i byn så jag blir feg när man ska ut på kvällen/natten när man är ensam.


Igår söndag ringde mor & frågade om jag hade ätit lunch, svaret blev nej, fick gå dit & äta. :) Fick god Köttfärspaj. :)
Efter lunchen var vi ute & gick i 1 ½ timme. :) Sen cyklade jag hem till en vän & hennes barn. :)

Kom hem strax efter att Solsidan började. :)


Idag vad jag gjort idag? svar: ingenting. Eller jo jag bakde en kaka som jag hittade hos en bloggare. Sen skulle jag göra Pannbiffar med feta ost, men gjorde en Köttfärslimpa i stället. :) Det blev minst lika gott! :) Bilder hittar du på kakan & Köttfärslimpan på Instagram. Recepten kommer här med. :) 


Ha det fint.

Tjipp tjipp.



Ovido - Quiz & Flashcards