Alla inlägg under juli 2014

Av linduz - 14 juli 2014 14:25

Oj kommer ni i håg mig?! Det är jag Linduz som skriver. 

Oj vad bloggen har ekat ett bra tag, jag misshandlar den som bara den. & er läsare, hallå finns ni kvar?! förstår om ni inte vill vara kvar som läsare. 


Här är allt fint. =) 

Jobbat det är det jag har gjort. & umgåts med vänner, firat födelsedagar, firat midsommar vid Tyresta nationalpark, vilket var fint & bra. :) Var hos brorsan & hans familj då under Midsommar. 

Syrran tog studenten med, en glad tjej var hon. Lite rund under fötterna. :) 

Hon fick ett silverarmband från Ung Cancer & ett vinglas från Severa av oss syskon + respektive + syskonbarn. Vinglaset har ett motiv efter Carolina Gynnings tavlor. 


I juni ägde regnet här över mitt område, det var väll mer eller mindre över hela landet. Under juli har det varit varmt & fint. 


Nä det var nog allt i stora drag. 

Jag hoppas att det kommer ett blogginlägg snart igen. Jag vet att det är en dålig andledning att skylla på livet. 


Hoppas allt är bra med dig. & att du har en fin sommar. 


Kram

Skapa flashcards