Alla inlägg den 1 oktober 2012

Av linduz - 1 oktober 2012 00:33

Jahap så hade klockan blivit mer än 00.00 igen. Detta inlägg tillhör söndagen, så du vet. ;-)


Jo min älskade tredje guldklimp fyllde tre år. Han fick filmen Fåret Shaun av mig, det visades sig att han älskade Fåret Shaun, likaså brorsan... ha ha. När jag frågade guldklimpen om han gillade filmen, sa han nej. Men han sa ordet nej ofta idag.... Fick träffa hans vänner, vi var vid en park, de hade hyrt en stuga som kalaset var i. Helt perfekt!

Vädret var blandat, men det var skönt stund tals.

Fjärde guldklimpen gick & lallade runt, var glad. Han fick syn på en stor råtta, som han ville till sen hela tiden, men råttan försvann (som tur för den var säkert runt tio centimeter om inte större)... Blä!


Med andra ord så är jag hel nu, jag träffade även den äldsta guldklimpen innan vi åkte, & när vi kom hem. För vi åkte till storebrorsan med guldklimp nr. 2. Så nu är mitt hjärta helt, inga trasiga kanter.



 


Faster älskar er, E, F, F & A.


Så nu när jag somnar så kommer jag ha ett leende på läpparna för denna helg kan jag binda i hop med ordet:


 


Punkt.


Ovido - Quiz & Flashcards