Direktlänk till inlägg 3 oktober 2012

Vad är det med mig?!

Av linduz - 3 oktober 2012 23:14

Måste bara skriva av mig, känner mig konstig & elak mot en speciell person. Ja, det är Mr. S.

Jag åkte förbi hans jobb nu i kväll (för det är den närmaste vägen hem från ett bostadsområde), hoppades lite att få träffa honom, men ändå inte.

För jag har träffat honom så känner jag mig konstig & lite nere.

Har jag fortf. känslor för honom? eller vad är det med mig? tänkte höra av mig i lördags till honom, men gjorde inte det. Hade olika tankar om honom, vet inte vilka. Jag har en känsla i kroppen, men jag vet inte om den stämmer. Jag törs inte fråga honom, för om den är sann. Så blir jag kanske ledsen.

Är jag rädd för att förlora honom, vi har inget förhållande, men jag tror jag är rädd för att höra vad han säger. För om den är det som känslan säger så vet jag inte hur jag kommer reagera.

Cyklade lite före honom nu i kväll, för jag trodde han skulle ta samma väg, han tog en annan, men körde om mig senare.

Skickade ett sms till honom för ett tag sen. Känner mig elak mot honom för jag bara drog innan utan att säga hej då. Fast han fick ett hej då i sms:et.


GAAAAAHHH ursäkta jag var tvungen & skrika ut lite.


Har en massa inom mig som vill ut, många tankar. Mest negativa. :-( Tänker på några som har det inte lätt, samtidigt finns det fler i min närhet som har det svårt. <3

Träffade mina fina älskade äldsta Guldklimpar nu i kväll en kort stund. <3 Var hem till Gudsonen, hans mor & systern, så nu har jag fyllt på dosen av gudsonen & hans syster med. <3

Fick hjälpa gudsonen med hans läsläxa, duktig grabb det där. :)


Nä ett skogsbesök skulle sitta fint snart så jag får känna ro i kroppen. Ska till kyrkogården med tänkte jag & kolla om Farmors sten har kommit. <3 Har lust & köpa två "stenar" som det står Älskade farmor/Älskade mormor.


Nä, dax & sova nu, visar sig om jag kan det. Har varit ont om ordentlig sömn för mig på några dagar. :/

Tjipp tjipp.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av linduz - 18 januari 2015 18:21

Hej. Oj nu måste du ha blivit chockad att Linduz skrev ett nytt inlägg. Fick se att bloggen har varit nere sen september. Så vad har hänt sen dess. Som du ser är rubriken positiv. Jag jobbade på vikariatet till november. Allt gick bra. Jag har ...

Ja!

Av linduz - 19 september 2014 13:10

Här har det hänt lite av varje.      På måndag börjar jag på ett nytt vikariat, inom äldreomsorgen, ska jobba i tre månader på 80 %. Det känns bra.      Träningen har gått bra, jag fortsatte & slutföra mina fem gratis gånger, sen köpte jag ko...

Av linduz - 2 september 2014 09:39

Ja nu har vi nått höstens första månad (enligt mig). Lite skönt men ändå inte.  Jag måste kolla genom ljusförvaringen så jag vet om jag kan mysa med ljus & te i soffan framför tv'n. Ljus är ett måste på hösten tycker jag. & te! Tänk så underbart de...

Av linduz - 12 augusti 2014 11:59

Hej, ja nu har vi kommit till sommarens sista månad. Vilket jag tycker är tråkigt.  Vad har jag gjort i sommar? träffat lite vänner, varit på after work med en vän, varit på fester, firat midsommar i Tyresta nationalpark, jobbat, varit på Medeltids...

Av linduz - 14 juli 2014 14:25

Oj kommer ni i håg mig?! Det är jag Linduz som skriver.  Oj vad bloggen har ekat ett bra tag, jag misshandlar den som bara den. & er läsare, hallå finns ni kvar?! förstår om ni inte vill vara kvar som läsare.    Här är allt fint. =)  Jobbat d...

Ovido - Quiz & Flashcards