Alla inlägg den 26 augusti 2012

Av linduz - 26 augusti 2012 21:37

Oj kom på att bloggen har inte fyllts med något inlägg under helgen... Fy skäms, Linduz.


I fredags var det lugnt, inget speciellt hände på f.m På e.m fick jag se att en vän & hennes barn var i en lekpark. Jag gick dit & gjorde de sällskap.

Sen tog vi sällskap till affären, kom på när jag gick omkring där att Tacos skulle bli en bra middag. :) & så tänkte vännen med. Vi gick på olika håll & plockade det vi skulle ha. Men efter en stund sa vännen; "Ska vi äta i hop?" Varpå jag sa "Ja". Så det slutade med att jag tog jag inte hade tagit, sen betalde vi.

Kom hem, packade om, tog cykeln till vännen & hennes barn. Sen åt vi tre Tacos tillsammans. :)


Hade en trevlig & spontan kväll. Hon hade en iPad, så gissa om jag är nu sugen på en... hihi.


Igår tog jag det lugnt, solade & njöt för fullt på balkongen. Sen cyklade jag till en vän & hennes familj. :)

Blev kvar där hela e.m, vi tog en sväng ut till vår barndomsby med. Var till hennes föräldrar, sen fick hennes son åka lite Skateboard.

Sen åkte jag hem.


Idag tog jag det lugnt, sen på e.m åkte jag till min gudsons mor. Gudsonen & systern var där. :) Åkte ett tag till pappan med. :) Trevligt & träffa honom med. :)


Iag fyller min vän år, vi lärde känna varandra för två år sedan när vi jobbade i hop på sommaren. Sen dess har vi haft kontakt & setts. & tidigare i veckan gjorde hon UL, så senare i höst ska hon bli mamma för första gången! =)


Idag fyller även en annan vän, hon blir 20 år. =) Var ej till henne & firade.


Nä nu ska jag ta & leta på en film, sen ska jag gosa ner mig i soffan i min ensamhet.


Ha det fint mina läsare.

Tjipp tjipp



Ovido - Quiz & Flashcards