Alla inlägg den 21 augusti 2012

Av linduz - 21 augusti 2012 23:50

Tänkte skriva ett inlägg så du vet hur jag har det.

Tomt, känns det än. Svårt & beskriva känslan, känner mig tom inom mig. Har inga direkta ord & skriva.


Idag är det första dagen som jag inte har umgåts med en vän sen jag fick beskedet. Träffade mor, sen har jag sysselsatt mig med annat. Fick Kantareller av mor & hennes sambo. Nu ligger det fem påsar i frysen, satt & rensade de på balkongen & samtidigt lyssnade jag på Sommar i P1, med Ebbot Lundberg. :) Medans jag fixade med svampen, alltså förvälla, då lyssnade jag på Soran Ismail, men hann inte lyssna klart.

Laddade hem lite sommarpratare igår så nu har jag de på poddlistan. :) Lovely!

Ska leta på några mer intressanta som jag kan lyssna på. Har missat alla, sommarpratare under sommaren. Känns inte så kul. :(


Pratade med min svägerska <3, hon ringde för att kolla hur jag hade det. Fina du! :) Vi pratade ett tag, nu har min yngsta brorsson börjat förskolan med. Stora killen! :) Hoppas han ska trivas. :) Den äldre brorssonen har redan gått på sin förskola ngn vecka. :)

Om det går som jag vill, & om det går för brorsan & hans familj, så åker jag till de nästa helg. :)

Känner att jag måste komma härifrån, även om det är "årets festhelg" här då i byn. Öltält & annat skoj. :)

Vill ströva runt i Sthlm & kunna se lite nya platser. :) Söder ligger varmt om mitt hjärta!

Har tänkt att det skulle va roligt & besöka ngn ny stadsdel nu, men jag får se.
Kommer kanske inte ens i väg, så nu ska jag inte sitta här & drömma om huvudstaden. ;)


Pratade med min ena faster idag, Fonus kommer & pratar som i morgon (tyckte hon sa det), så då får jag väll se hur det bestäms. Annonsen kommer väll kanske i veckan, usch, då kommer det kännas mer verkligt än vad det känns nu. Men men... så det visar sig när begravningen är, alltid tufft & säga hej då till en. Sist var det för mormor. <3

Fick veta lite mer, farmor somnade in lugnt, min far & ena faster var med. Personalen hade märkt någonting runt 20.00, ringde efter de då. Så de kom fort därefter, & runt 20.30 - 21.00 somnade farmor in. Det var ett bra avslut för farmor.


En vän ringde också idag, hon ville höra hur det var med mig. :) Tack, fina du! :)


Nä, ska ta & avsluta nu, måste sova. Somnar sent & vaknar sent... tror jag gör så för att bedöva känslan typ. Vet inte riktigt.


Hoppas Du mår bra.

Tjipp tjipp.

Ovido - Quiz & Flashcards