Alla inlägg den 16 augusti 2012

Av linduz - 16 augusti 2012 23:08

Tänkte slänga upp lite bloggar som jag följer på mina länkar.

Hojta till om du inte vill vara med! Annars slänger jag upp "dig" på listan, jag har de flesta via bloglovin.


Ha det fint. :)   

Av linduz - 16 augusti 2012 22:41

Just nu känns det jobbigt.

Farmor ligger som ett kollipaket typ. Jag var hem till henne idag, hon tittade lite på mig. Hon kramade min hand, så hon visste att jag var där. Fick i henne lite Nyponsoppa.

Passade på & pyssla lite där, så hon kunde höra (om nu hon fick in det) att det var någon där. Men det var grymt jobbigt & se henne bara ligga.


Sen tänker jag på mina älskade äldsta Guldklimpar, de har det tufft nu. Mycket gråt & besvikelser blir det för de. :(

Skulle helst vilja bara ha de nära mig, så de känner närhet. Hoppas det kommer ordna upp sig mer & mer nu när skolan har satt i gång. Jag hade de i måndags, gjorde roliga saker med de då, så de fick ha en rolig stund med mig. :) Tror att de uppskattade allt vi gjorde, de såg glada ut iaf.


Igår & idag har jag kännt mig nere, som man säger. Orolig inför framtiden. Idag pratade jag med rekryteringen som har hand om timvikaries jobb inom Vård - och Omsorg, medans jag pratade med de, så skrev de på mina handlingar att jag vill veta snart hur det ska bli. Jag förklarade allt som jag ville säga. Så nu hoppas jag att de tar mig på allvar!! Blir tokig om jag måste gå & vara arbetssökande i höst med... :(

I morgon ska jag ringa till en chef som kontaktade mig inför sommaren, ska höra med den om den skulle vilja ha mig som vikarie, men som skrivet det är rekryteringen som bestämmer...


Plugga igen? Nja, om jag måste, men vad? KY - utbildning? Högskola? Inte vet jag, just nu vill jag bara jobba! Nej, jag vill jobba, det har jag inte gjort på riktigt sen ja... 2006...


I morgon ska jag iaf få det trevligt, ska fika med en kär vän som jag inte har träffat på länge! :)

I morgon kväll ska jag till min ena faster & hennes sambo på Kräftskiva! :) Min vän/gudsons mor ska dit samt min far & hans sambo. & hur stämmningen kommer va när jag träffar min far, det vet jag inte. Jag är direkt inte glad på honom. :( Men jag vill inte dra upp allt jag är arg på då, eftersom vi är bortbjudna.

Kommer att gå hem när min gudsons mor går hem, för jag vet hur det kommer bli annars... :(


Nej, ska sova nu. Vill vara pigg när vännen & jag ska ses. :)


 



Ovido - Quiz & Flashcards