Alla inlägg den 8 augusti 2012

Av linduz - 8 augusti 2012 22:18

Fick en fråga idag, var tveksam, men sen tänkte jag; det kan jag.


Jo jag fick förfrågan & jobba på fredag, slutar igentligen som i morgon. Men nu ska jag jobba extra på fredag. Tjo hoo!! =)

Min kollega som jag jobbade med nu i kväll skulle skriva omdöme om mig, kan avslöja att jag fick bara femmor av henne! :) Hon ville att jag skulle komma tillbaka snart & jobba. :)

Så i morgon blir det inte min sista dag, utan näst sista. :)


Annars är det lugnt här. Har högvarv i huvudet i huvudet, dels för jobbet, allt jag ska hinna med innan lördag. Vill helst inte städa & dona så mycket på lördag. Ska ha förfest för sju gamla klasskamrater (alla vi gick inte i samma klass). & de kommer på e.m :) Sen tänker jag på farmor med, vet inte hur det är med henne. Skulle vilja åka in & hälsa på henne, men samtidigt vill jag behålla minnet av henne som hon har varit tidigare.   


Nej, ska sova nu, ska upp tidigt i morgon, jag erbjöd mig & komma tidigare i morgon.


Ha det fint mina läsare.   

Ovido - Quiz & Flashcards