Alla inlägg den 7 augusti 2012

Av linduz - 7 augusti 2012 23:31

Idag har jag varit trött, men jag vet iaf vad det beror på. Hoppas tröttheten försvinner, vill inte ha den i helgen.


Jag var & skrev ut en bild som man kan förknippa mig med, den tar jag med mig på lördag. :) Vi skulle ta med oss ngt som är typiskt oss. & den bilden jag har visar min barndomsby. :)

Ska skriva lite typiska saker om mig på baksidan tänkte jag.


Jag köpte en ljuslykta till jobbet idag som tack för jag fick vara hos de. Det är som ett litet hus med fönster. :)

Har även bakat Kanelbullar som brukarna ska få fika på. Tror att hembakta kanelbullar kommer slinka bra ner. De blev godkända med... ;-)


Efter baket & intaget av kvällsmaten så cyklade jag till gudsonens & hans systers mor. Hade en trevlig kväll, fick en liten drink av henne men jag trodde det var bara dricka, så den slank ner fort... ha ha. Som tur kände jag inte av spriten.

Cyklade hem i ösregn, mysigt värre... blev blöt efter 150 meter...


Nej, nu ska jag lägga mig & sova. I morgon blir det kvällsjobb, men det ska väll gå bra, har ju gjort det förut.


Regniga hälsningar från mig.

Ovido - Quiz & Flashcards