Alla inlägg den 2 augusti 2012

Av linduz - 2 augusti 2012 14:09

Japp idag är det sådan dag, städningen är klart. Snart är även tvätten klar med.   


Annars är det upp & ner, fötterna ner & huvudet upp. Men där i mellan är det sådär, tänker mycket på farmor.   

Hon är inlagd fortfarande, pratade med min ena faster igår. Igår var farmor negativ i humöret, sovit mindre & kunde inte komma upp. Säger enstaka (upprepar de) ord, men det är inte klart än vad det är för fel. I morgon fred. ska de röntga huvudet på henne.

Om hon är kvar på lörd. e.m så går jag dit en stund, är ledig i fyra timmar på e.m


Igår hade jag en riktig mysdag! Mina äldsta guldklimpar kom, vi fixade lunch, sen kom brorsan (han som bor i Sthlm) & hans familj!      Vi gick till en lekpark, barnen lekte (även vi vuxna, hihi). Fikade med. :)

Sen gick vi & matade änderna. :)
Efter c:a sex timmar sa jag hej då till äldsta guldklimparna.


Kan säga nu att bloggen kommer inte att uppdateras under helgen (jobbar hela helgen), hinner kanske i morgon innan jag åker & jobbar. Så nu vet du, om du undrar.   


Ha det fint, njut av värmen & solen!!   

Ovido - Quiz & Flashcards