Alla inlägg den 19 augusti 2012

Av linduz - 19 augusti 2012 12:39

Sov bra i natt, vaknade tidigt kunde inte somna om. Men sen la jag mig i soffan för att titta på tv, då somnade jag snart nog.

Vaknade av telefonen, farmors väninna ringde mig. Ringde henne tidigare för att berätta allt.

Sen var jag & kollade på yngsta brorsdotterns fotbollsträning. :)


Idag känns det bara konstigt, jobbigt & tomt. Har inget & skriva el. säga, ni som läser får helt enkelt stå ut ett tag med mindre roliga inlägg nu en tid.

Skickade kramar till mina kusiner, de miste sin mormor nu. Så man måste tänka på de med, det är lika jobbigt för de som mig. Storebrorsan fick veta allt av mig idag, lillebrorsan (han som bor i Sthlm) fick veta igår kväll, syrran fick veta det igår kväll. & jag antar att yngsta lillebrorsan fick veta det igår kväll.


Tänkte ta mig till farmor idag, & titta. Men jag vill ha någon med mig, men vem vet jag inte.

Funderar att åka till min gudsons mor, hon har fullt av barn hos sig nu, barn är bra & umgås med om man har mist någon nyss. Barnskratt är det bästa jag vet.


Jga har inte skrivit om detta på f.b, för dels för att respektera & för sen är byn full med släktingar, & jag vill inte att alla behöver få veta direkt.

Fick ett inlägg av en vän, det var bara roligt & få. Hon skrev Kram.

Har ju lagt information på instagram, men den har jag inte kopplat till f.b


Vila i frid kära farmor.      

Ovido - Quiz & Flashcards