Alla inlägg den 30 januari 2013

Av linduz - 30 januari 2013 00:45

... till den kanske mest stressade veckan detta år. ;)


Ja, denna vecka består av jobb, besök hos en gammal klasskompis som ska fixa ett armband till mig. :) Tvättstuga, besök hos frisören & bakning av bullar (ska testa & göra en ny sort i år). Lite mer jobb (min sista dag på vicket). "Kalas" för vänner & "kalas" för familjen.

Jo, så är det jag blir ett år äldre veckans sista dag. Psst, avslöjar inte hur mycket, det är mindre än 35 & mer än 33. ;) Ha ha.


I morgon jobbar jag på en annan avdelning, jag har resurs. Ska bli kul & spännande!


& lite hes har jag blivit med... undra vad det beror på?! helgens bravader kanske. ;)


Nej, nu ska jag inta sängen. & nu ska jag lyckas ställa in rätt alarm. Igår kväll ställde jag mobilen på 08.20 trodde jag, nä inte alls, utan 05.20 & efter mobilens väckning kunde jag inte somna om på 1 ½ timme. :( Men ett positivt sätt man kan göra då är att lyssna på poddavsnitt på Sverigesradio. :) Jag lyssnade på Morgan Allings vinterprat på P1, la ut en bild på Instagram, & hans fru hälsade från Morgan. :) För jag skrev "Tack Morgan för din berättelse".


Ha det fint! :)

Ovido - Quiz & Flashcards