Alla inlägg den 4 januari 2013

Av linduz - 4 januari 2013 14:17

Tjo hej!

Ja, nu är jag åter här igen. Har jobbat, sen har jag varit trött så jag har inte ens orkat loggat in här. Sorry!

Varje fall så har jag det fint, dock lite förkyld men det är ju varannan person. Dumt & klaga, det finns värre saker.


Nu har jag fått bekräftat att jag får inte fortsätta på vikariatet. Hade de aningarna redan för länge sen, men har kan inte vågat inse. Inte vet jag. Men lite goda nyheter finns i min närhet, tjänster kommer att komma ut. & nu har jag (äntligen) chansen & kontakta Särskolan igen! =)

Har e.v goda nyheter när det gäller min ekonomi med, men det visar sig, det vågar jag inte tro på allt för mycket på.


Fick sms av fars sambo idag, det är tydligen Pubafton i Bygdegården i min barndomsby, så som det ser ut nu, så tar jag mig ut dit i morgon kväll. :) Kul & få träffa folk som man inte har sett på länge (även om det är samma personer som bor i byn & e.v flera). Men jag har inte träffat far & hans sambo samt mina ynsgta syskon än. Så nu ska jag få mina julklappar för 2012. :)


Nej, nu ska jag ta & avsluta. Ska gå & vila lite & njuta av att jag är ledig fram till måndag morgon. :) Skrev lite roligt på f.b :

TGIFW, normalt brukar folk skriva TGIF, men jag satsade fullt ut. ;-)

Alltså Thanks God I´ts Free Weekend.


Ha det fint alla läsare. Ta hand om dig där ute.


 












Ovido - Quiz & Flashcards