Alla inlägg den 9 januari 2013

Av linduz - 9 januari 2013 23:46

Idag tog jag tag i hemmet, & nu är KAOSET borta. =) Lovely! Rena golv & allt annat med. :)

Känns så härligt att få det rent igen, städade nog närmare två timmar. Jag moppade golven med moppen som jag lånar av mor. Gick sisodär men köksgolvet behöver nog få mer glans så den matta ytan försvinner.

Så nu är ni välkomna hit igen! =)


Det har varit härligt & vara ledig idag, så i morgon har jag inget med hemmet & göra. Gjorde allt som jag hade planerat & göra idag. :) Ringt viktiga samtal, fixat tvätt tid & fixat sovplats inför helgen när jag ska jobba.


& sen har jag fixat dejt till i morgon. :) Jag ska träffa en fin & rolig person. :) Nyfiken?! Ja, det kan du gott vara. ;-) he he


Nej, ska ta & sova nu, så jag blir pigg i morgon. :)

Ha en fin söndag! Oj, förlåt Torsdag... ;-) Helgtankarna är kvar än i huvudet. ;-)


P.S: förlåt om rubriken gav mer lycka än inlägget. D.S














Ovido - Quiz & Flashcards