Alla inlägg den 13 januari 2013

Av linduz - 13 januari 2013 22:49

Hej, här kommer ett litet inlägg.Så du vet att jag lever & finns. ;-)


Bloggen har ekat tomt sen i onsdags eller var det fredags. Jajja, jag hade lediga dagar onsdag & torsdag. Vilket var skönt. Fick lite gjort, en vän & hennes sambo kom & hjälpte mig & satt upp gardinstången i vardagsrummet. Den har bara då varit borta i fem månader... den revs ner med dunder & brak i augusti på en förfest. Sen dess har det ekat bra i vardagsrummet & det har varit ljust. Men nu ser det ut som de flesta andra hem. Har även fått nya köksgariner av mor nu. Hon hade varit & köpt tyg. & hade sytt en egen hissgardin. & nu har jag hissgardiner till mina köksfönster med. :) Har funderat länge & fixa sånna gardiner.


Har jobbat hela helgen, det är därför det har ekat tomt med inlägg här, ja visst kan jag skriva inlägg via telefonen, men jag är van med datorn, så det blir bara av farten.

Trött är jag som bara den med, ska strax sova, ska upp tidigt & jobba igen. Hur nu jag ska orka, men det är bara att masa sig upp & dra på det där leendet. :-)

Sov inte hemma natten till idag, skulle sova hos en bekant, men ändrade mig så jag sov hos min jobbarkompis. Fick ett helt eget rum med en dubbelsäng. :) Lyx! Hon kastade ett gosedjur till mig med så jag kunde gosa med den när jag skulle sova. Det var en katt. Men jag la den på sidan... ha ha.

I morse sa hon att hon hade legat & tänkt på mig. Hon var orolig... Min fina & omtänksamma jobbarkompis! =)

Nä, nu ropar sängen på mig... ha ha.


Ha det fint mina fina läsare.

Ovido - Quiz & Flashcards