Alla inlägg den 28 december 2012

Av linduz - 28 december 2012 11:25

Jippi, lite mer ett dygn kvar tills jag är 100 % friskförklarad! =)

Jag känner mig bra, pigg men risken sitter väll kvar i kroppen.


Håller jag mig kry, så jobbar jag Nyår & Nyårsdagen, så lite mer kosing får jag i plånboken i nästa månad. Även om jag förlorade tre dagar.


Min mor törs tydligen träffa mig, redan idag. Vi ska ta en promenad, vilket ska bli skönt. Solen lyser & det är runt - 4 grader. Men det blåser så det blir att klä mig varmt.

Det är så typiskt när man är ledig då blir man sjuk, kroppen känner på sig så väl. Kanske bättre & jobba på så man är frisk...

Nej, jag måste avsluta nu.


Ha en fin fredag & helg! - det är endast fyra dagar kvar på 2012, gud vad skönt! =)

Årskrönikan skrivs på söndag, så håll utkik! =)









Ovido - Quiz & Flashcards