Alla inlägg den 26 december 2012

Av linduz - 26 december 2012 18:13

För en tid sen fick jag mail från Personligalmanacka.se de erbjöd mig en viss % innan ett datum.

Men tiden har dröjt & jag har haft ont om tid. Men sen fick jag iaf 10 % på beställningen för jag är en Stamkund. :-)

& i år kunde man välja på ny design, så jag valde bland de nya. 

Tänkte att jag kunde göra en beställning av almanacka nu, medans jag har tid & innan %:en går ut.


Så här blev nästa års almanacka;


  - det kan aldrig bli för lite av kärlek! :-)


(Ja, nu ser du mitt riktiga namn med), man får välja bland mycket där inne på sidan, så jag kan absolut rekomendera hemsidan. :) Finns olika betalnings sätt, jag valde & betala direkt. Så om cirka två veckor kommer min fina almanacka!


Kika in på www.personligalmanacka.se för mer information. :-)


Ha det fint!


Av linduz - 26 december 2012 11:21

Nehä, jag blev inte bättre. Fast jag kände mig bra igår. Idag var jag sämre igen. :(

Blev sjukskriven från jobbet resten av veckan nu. :( Så det var alltså Magsjuka som var min julklapp i år, som tur så har den varit lindrig än så länge. Ska snart bädda ner mig i soffan, & slappna av.


Hoppas Din jul var bra & trevlig.

Vilken var din bästa/sämsta julklapp?


God fortsättning på julen, än är den inte slut.

Ovido - Quiz & Flashcards