Alla inlägg den 19 december 2012

Av linduz - 19 december 2012 22:56
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av linduz - 19 december 2012 00:16

Idag fick jag besök av en vän som jag blev vän med för sex år sedan. Hon bor i en annan stad nu med sin familj. Vi träffades genom en sån där "Jobbsökar kurs". Vi har behållt vänskapen sen dess.

Vilket jag är glad för. <3


Idag kom hon & barnen. Äldsta var glad & lyrisk för det var ett tag sen hen träffade mig. :-) Hen fick rita & pyssla. Hen spelade på min telefon, sen lekte hen & jag kurragömma. :-) & när vi skulle gå ner till bilen så hörde jag att Brandgubbarna kom, de fick utryckning. Vilken lycka för hen då. :-) Men hen blev lite orolig. Hen stod bredvid mig & tittade på brandbilarna när de åkte i väg. Hen blev glad när hen såg brandbilarna, för de hade sirerna på.

Yngsta barnet ålade sig fram på golvet & försökte undersöka allt som man inte fick undersöka... Tänk att leksaker är inget populärt. Utan hen skulle leka med Petflaskor & annat... ha ha.


Vännen hade med ljuslyktor som jag hade beställt, vad fina de var! :) Ska försöka lägga in en bild här så får du se.

Vännen hade även överraskning med sig till mig. Fick en påse av äldsta barnet, jag kollade. I den låg det Smörgåsar, pålägg & en Paradis chokladask. Vännen tyckte synd om mig för jag nämnde i telefon igår att jag hade ont om mat hemma.

Blev rörd & kunde direkt inte säga så mycket till henne när hon var här, men la upp en bild på Instagram & skrev fina ord. Skrev även fina ord till henne på f.b Om en vän kommer med varor som man saknar hemma, så är det en riktig vän. :-)


Så jag tyckte att hon förtjänar ett inlägg här av mig.


Tack igen för besöket & tack för varorna, det behövde du inte. <3

Love you, T. <3


- En vänskaps bild.

Ovido - Quiz & Flashcards