Alla inlägg den 1 december 2012

Oj.

Av linduz - 1 december 2012 07:38

Redan lördag & inget inlägg på hela veckan. Dålig stil av mig. :( Förlåt.


Här är allt bra i alla fall, jobbet är fortfarande bra & jag trivs bra. :)

Inget har förändrats sig, så jag har väll egentligen ingenting & berätta. :/


Igår klippte jag av mig hår igen! Eller ja inte jag, men frisören. Nu blev det en kortare frisyr, har haft denna förut, men det var ett tag sen. :) Så skönt med kort hår!

Efter frisörbesöket gick jag & hämtade mina äldsta Guldklimpar efter skolan. Sen hade jag de hela e.m, vi hann med en del. :)


Sen igår kväll gick jag till par vänner (de bor i hop) fick mat & vin. & hade det bra & trevligt. :)


Snön har hittat hit med, inte så mycket men enligt mig så räcker det nu. ;) Gillar inte snön.


Nej, nu ska jag rusa till tvättstugan, sen blir det frukost time!


Ha en fin 1:a december!

Mvh Linduz.

Ovido - Quiz & Flashcards