Alla inlägg under januari 2014

Av linduz - 6 januari 2014 21:44

Hej & god fortsättning på 2014. :)


Hur var er Nyårshelg? min var bra. Jobbade sen var jag till en vän, vi tog det lugnt. 


Annars är det bra, är dock mer snorig. Förstår inte varför det inte vill bryta ut. :( 

Är trött nu, har jobbat varje dag sen i tisdags. I lördags var jag totalt slut i huvudet, skulle ha åkt till hembyn & gå på bio. Men jag hoppade över det, skulle åka till ICA Maxi, men orkade inte det. I stället åkte jag hem, bröt i hop i cykelrummet. Grät i fem minuter där, sen gick jag upp & vila i en timme. Efter vila & dusch kände jag bättre i humöret. 

Jobb i morgon med, sen är jag ledig en dag. Fick veta i fredags att jag är förlängd på jobbet t.om söndag denna vecka. Så en till helg med jobb... tre av tre på raken...


Idag fyller en nära vän 35 år till mig. Vi har känt varandra sen vi var c:a sju år. Hennes dotter ringde mig i går, hon skapade en Överraskningsfest för vännen. Jag kunde inte komma, för jag hade kvällsjobb.


Om c:a tre veckor är det min tur & bli ett år äldre, tänkte ha en fest för vänner & familj i en lokal. Men det skiter sig. Har inte tid & råd. Så nu gäller det att planera om.


Ha det fint!

Ovido - Quiz & Flashcards