Alla inlägg den 28 januari 2014

Av linduz - 28 januari 2014 16:08

Oj var det var skönt med en ledig dag i dag eller arbetslösdag rättare skrivet. Jag la in om ledighet, så jag förlorar bara, men men jag måste tänka på min hälsa. Har jobbat fem dagar så det är ju en normal arbetsvecka. 

Idag har jag beställt Smörgåstårtor till helgen, jag ska ha kalas/fest för familjen & släkten. För jag fyller år nästa vecka. :) Har köpt nya kläder med, byxor (svarta) & en blus/tröja (lila), blusen/tröjan var rea på, så jag fick den för 100 :- istället för en som jag tänkte köpa för 199:-. Så det kändes bättre för mig, är bjuden på 40 årsfest om 1 ½ vecka, så det var därför jag köpte kläderna. Inhandlade present till den blivande 40 åringen med. :) Inhandlade vin med för helgen, nu fick jag två lådviner som ska passa till Smörgåstårta, ibland lönar det sig att fråga personalen. :) Så nu hoppas jag att personalen inte ljög... ;)


Igår kväll beställde jag almenacka från Personligalmenacka.se, älskar deras almenackor då man kan göra sin egen, har beställt därifrån sen 2011. 


  Så ser min kalender för året ut, ja nu ser du mitt riktiga namn med. ;)

Det var inte årets tema som man kunde välja på, men jag gillade detta tema. :)


Igår var jag & simmade med en vän med, det var roligt. Så visst jag kommer absolut gå & simma igen. Kändes så bra igår kväll, simmning i drygt 20 minuter tror jag (simmade så kort för jag hade inte tid & simma längre pga jobb), sen gick jag till & från jobbet, så lägg på 50 minuters promenad á la fyra km totalt.


Nä, nu ska jag ta & städa undan lite skit här.

Ha det fint! 

Ovido - Quiz & Flashcards