Alla inlägg den 15 januari 2014

Av linduz - 15 januari 2014 23:38

Hej, onsdag idag. 


Här är allt bra, men lite oroligt. Vill inte gå in på det. 


Har skrivit ett privatinlägg, där det krävs lösenord. Jag har nyss bytt lösenord, jag vet inte vilka som läser bloggen & nu har jag bytt. Bara för att se vilka som läser. Så om du vill läsa det, så får du fråga efter lösenordet. Jag lämnar inte ut lösenordet till vem som helst heller, utan till de närmaste vännerna.


Längtar till helgen, jag får ta hand om min Gudson. Han & jag behöver ha egentid. På fredag kommer e.v brorsdöttrarna hit. :) Hoppas båda kommer, annars kommer en. Ja det visar sig.

Jag blir ledig från jobb, annars hade jag jobbat fyra helger på raken...


Ha det fint!

Av linduz - 15 januari 2014 23:20
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Ovido - Quiz & Flashcards