Alla inlägg den 23 januari 2014

Av linduz - 23 januari 2014 11:00

Hej, åh vad jag gillar att bo där jag bor. När jag ska jobba, så får jag gå två km (enkel väg) så fyra km på en dag. & c:a 50 minuter tar det. Sen snön kom c:a två veckor sen så har jag gått till & från jobbet. 

Så sammanlagt har jag gått lite mer än tre mil nu. 

Igår gick jag & en nyfunnen vän en motionspromenad på lite mer tre km. Nyfunna vännen har jag jobbat med sen i nov. men nu ses vi lite privat. Vilket känns roligt! efter promenaden som var på en timme, så gick vi & tog en fika (ja jag vet där sket sig den promenaden) men det kändes underbart & sätta sig i en fåtölj. :)

Vi pratade om att kanske gå ut en kväll på en av krogarna. På onsdags kvällarna har den krogen Pubquiz, så det kan vara skoj & gå ut & bara umgås.


Nä, ska snart fixa ordning mig för jobb. Idag ska jag jobba på en avdelning som jag inte har varit på länge, vilket ska bli roligt! :) & i morgon ska jag vara på en annan avdelning, som jag gillar mycket! :)

igår lämnade jag in Semestervikarie ansökan med! ordning & reda - pengarna på måndag! 


Ha det fint mina läsare! 

Ovido - Quiz & Flashcards