Alla inlägg den 11 januari 2014

Av linduz - 11 januari 2014 17:29

Hej kära läsare! 

Här är allt bra, i natt kom årets första snö hit med.   Jag blev inte förvånad för jag kollade på Nyheterna tidigare i veckan, så jag var beredd. I morse fick jag gå till jobbet, vilket kändes jobbigt. Men när jag väl var på g så var det lite mysigt & kliva på orörd snö runt klockan 06.20. 

I morgon ska jag ha headsettet i öronen, för att lyssna på musik & mäta hur långt det är till jobbet. Det tar c:a en halvtimme & gå. 

 

Är inne på tredje jobbhelgen på raken, det känns i huvudet & i kroppen. Fick veta igår att jag blev förlängd igen på vikariatet. & så fick jag ett annat roligt besked! =)

Jag ligger högt uppe på LAS-listan, hur högt vet jag inte. Så Rekryteringen tyckte jag skulle stanna kvar på vikariatet så länge jag kan & får. För jag tjänar bättre på det än att kliva ner som Timvikarie. 

 

Idag fyller en vän till mig. Det är min gamla granne med, ska till henne i morgon. :) Ska e.v till farmors väninna med, hon har gjort sig illa så hon håller sig mest lugn.

 

Ska fixa lite med inbjudningar, jag fyller år om några veckor. Hade tänkt & ha en liten större fest, men det blir inte det. Har inte råd & tid. 

 

Ha en fin kväll alla läsare!   

 

Ovido - Quiz & Flashcards