Alla inlägg den 31 januari 2014

Av linduz - 31 januari 2014 23:37

Den började med att jag vaknade runt 06.00, klev upp strax därefter. Gjorde ordning mig, var klar runt 06.20. 

Jag stod jobbtillgänglig mellan 07.00-12.00 idag pga jag hade mycket & göra inför helgen idag. 

Jag satt & väntade på telefonsamtal, vid 07.45 gav jag upp & åt frukost. Så med andra ord var jag utan jobb denna dag.

Pratade lite med en vän på f.m, sen gick jag ut i snökaoset. När jag var & köpte present till min vän som fyller nästa helg, såg jag snygga Led ljus. Så jag gick dit idag & kollade in de mer. Ett ljus följde med mig hem. Ja vad ska jag göra när det skrek "ta mig här i från"... så jag betalade snällt & räddade ljuset. 


Sen tog jag ut kontanter för Smörgåstårtorna. Sen gick jag & handlade mat & dylikt. Tog en lov in på systemet med. Såg nya ölsorter tidigare i veckan, men insåg när jag kollade runt på olika haschtaggs på Instagram att ölsorten hade funnits länge. Det är bandet Charta 77 som har släppt två öl. :)

Kolla in www.stromsholmsbrygghus.se för mer information. 


Städat & kasta sopor skulle jag ha gjort med, men det hinner jag i morgon med. Idag har jag hunnit baka med, muffins & en Sockerkaka, men den sistnämnda får jag slänga, den ville inte höja sig. 

Hinner göra en i morgon med. 

Mor kommer & hjälper mig & göra ordning här. Sen kommer det två kusiner & deras respektive tidigare än de andra. 

Så i morgon har jag fullt upp, likaså söndag för då kommer vänner & firar mig. :)


Ha det fint! :)

Ovido - Quiz & Flashcards