Alla inlägg den 22 april 2013

Av linduz - 22 april 2013 22:43

Hej mina läsare (om nu ni orkar följa mig fortfarande).


Här är allt bra, idag känns livet rätt underbart! =) Idag har jag slappat, njutit av min lediga dag, ringt om en lägenhet, fixade så att jag får komma i veckan & kolla på den med. Har lämnat en lapp till min mor, så hon kan gå & hämta en blomjordssäck & sex stycken Penseér till mig i morgon (jag jobbar). 

Åkte med mor till storebrorsan, där var Guldklimp nr. 2 hemma med en kompis. Tror att Guldklimpen hade saknat sin faster lite, för hon ville gärna puffa, närma sig lite, sitta bredvid mig, kaxa sig... underbara unge! ;-)

Vill inte riktigt visa sin kärlek för kompisen var där... så är de nu för tiden. Äldsta guldklimpen var hos en kompis.


Efter det följde jag med mor hem till henne, det slutade med att vi tog en promenad på 60 minuter. :)


Igår kom jag hem på kvällskvisten, fixade god mat. Sen cyklade jag var bla. & fika med en kär vän. Det var så skönt & komma hem, äta & sen prata om livet med en vän efter en jobbhelg. =)


& en annan grej som är positiv är att jag har nu klivit upp på MÅNADSLÖN!!! =) Ja, du läste rätt! ÄNTLIGEN!!

Du anar inte hur glad jag är! Känns så bra! Trivs bra på jobbet med. Jag vet inte vad jag har i lön, för chefen kom inte åt sidan då i förra veckan då hon skulle sätta lönen. Men det får jag veta i morgon. :)


Nä, nu ska jag ta & lägga mig & läsa vidare på min bok. Är i slutet av boken & det är sååååå spännande!! ;-)


Ha det fint.








Ovido - Quiz & Flashcards