Alla inlägg den 17 april 2013

Av linduz - 17 april 2013 22:40

Det går bra för mig nu! =)


Idag blev det klart att jag får fortsätta på vikariatet! =) Ska jobba till sista augusti, heltid. Kommer att kliva upp på månadslön! =) Känns kalasbra!


Annars är allt bra. Var & kollade på en lgh. idag men har mailat & tackat nej. Den var på 30 kvm & den kändes för liten för mig. Vindsvåningslägenhet, det lockade mig, det var ingen balkong. Men mina föräldrar sa att jag kommer säkert inte trivas där pga jag har alltid haft ett riktigt kök i mina lgh. jag har bott i. För det var en kokvrå i denna.


Ska ringa på fler lgh. i morgon. :)


Ja det var allt för denna gång!

Skrev ett inlägg före detta för dig som har lösenordet. ;-)


Ha det så bra. :)








Av linduz - 17 april 2013 22:20
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Ovido - Quiz & Flashcards