Alla inlägg den 11 april 2013

Av linduz - 11 april 2013 12:35

Här är allt bättre. Igår kände mig bättre, höll i gång hela dagen så trött var jag på kvällen.

Hängde med mor till ena grannstaden (den med ett zoo). Fixade lite smått & stort till mig.
Har en tid tillbaka velat haft nya Balkongmöbler. :) Fixade det i går. :)


  Källa: jula.se


Hittade två plastlådor som jag ska lägga strumpor & trosor i, för jag blir galen varje gång jag ska ha ngt av dessa klädesplagg i garderoben. Jag hittar aldrig, får bara upp samma klädesplagg. Så nu tänkte jag göra ordning, så det blir bra. :)

Köpte lite mat med. Det var skönt & komma hemmifrån en stund i går, & se något annat än fyra väggar.


Idag ska jag städa & fixa tänkte jag. Ska ta fram jeans & fixa till de inför lördag. :)


När jag kollade på fotografier igår hur jag såg ut på 90 talet, så var jag klädd i mysbyxor el. jeans... typ som nu med. Ha ha

Har fått tag i en Magväska med! :) De var ju praktiska men fula.
På överdelen blir det någon t-shirts tror jag, jag var inne på att göra Baktikmönster på någon t-shirts, men jag hade aldrig det själv. Hade vanliga t-shirts med tryck el. med bandnamn på.


Nä, dags att rensa i garderoben!


Ovido - Quiz & Flashcards