Alla inlägg den 19 april 2013

Av linduz - 19 april 2013 10:07

Hej!   


Här är allt bra. Hoppar på helgjobb idag, förr om åren c:a tio till elva år sedan kändes det lite tråkigt & jobba helg, men samtidigt kändes det bra. För det fanns inte så mycket & göra på helgerna. Det är likadant nu, så det känns inget konstigt & jobba helg.
Ja visst lite trist är det, för mina (inte alla) vänner är lediga då. Men men jag jobbar ju inte alla helger.

& sen är det skönt jobba helgen, man vet att folk är ute på roliga saker & slösar pengar...   


Jag är så glad just nu, det beror på att jag fick jobba vidare på vikariatet.   


Igår fyllde min yngsta bror 20 år, han ska firas i morgon av familj & släkt. Herregud redan 20 år, tyckte det var inte så länge sen han föddes. Han var på konsert på byns biograf när samma dag som han kom hem från BB. Storebrorsan & hans dåvarande band spelade där då. :) Så han är kanske sveriges ända yngsta bebis som har varit på en konsert i den åldern. Mycket har han varit med.


Mina vänners yngsta dotter fyller i morgon, hela två år.


Nä, ska ta & fixa ordning mig & gå mot bussen sen. Fick åka in en timme senare än vad jag hade planerat. Så det kändes skönt & slippa stressa.   


Ha en fin helg alla mina läsare. Ta hand om dig där ute.   











Ovido - Quiz & Flashcards