Alla inlägg den 12 april 2013

Av linduz - 12 april 2013 10:56

Det törs sägas flera gånger än en gång;


Ta hand om dig & dina kära, man vet aldrig när det är för sent.


Igår kväll såg jag en tråkig sak på f.b En person som jag har kännt i hela mitt liv, orkade tyvärr inte leva. Hans hjärta orkade inte. Det är mycket tråkigt, han var alltid en trevlig & glad människa. Han var kusin med min far.

Han har/hade fru, två barn & barnbarn. Han fyllde nyss 75 år, ingen ålder alls.


Vila i frid!   


Annars mår jag mycket bättre, känner att det är behövligt & vara hemma & låta sig bli frisk ordentligt. Tror det är första gången jag är hemma så här ordentligt för en influensa. Tråkigt att jag missar en vecka på vikariatet, men men. Jobbar nästa vecka med, sen får jag se hur det blir med vikariatet.


Nästa vecka fyller min yngsta bror 20 år med! Liten blir stor minsann! Eller stor har han varit länge, men du hajjar nog vad jag menar. ;-)


Ha en fin fredag, ja helg med. ;-)













Ovido - Quiz & Flashcards