Alla inlägg den 6 april 2013

Av linduz - 6 april 2013 22:12

Förlåt alla mina vänner, men just nu är Vitamin C min bästa vän.


Natten till i går bröt förkylningen ut totalt. :( Vaknade runt 02.30, kunde inte somna om på 1 ½ till två timmar. :(

Hostar som bara den, snorar som bara den. Stoppade i mig Ipren, åkte in & jobbade i 8 ½ timmar. :( Så länge Iprenen fanns där så gick det ganska bra & jobba. Det som retade mig var hostan.
Vaknade i morse, gick till jobbet (ja jag sov i stan i natt som var) jobbade mina timmar. Var totalt mör när jag slutade. :(

Nu har jag tagit det lugnt i kväll, köpte mig en Kladdkaka, åt lite av den. Ja du läste rätt, lite. Var inte sugen när väl jag åt.


Ska straxt sova, så jag orkar jobba 8 ½ timmar i morgon. Har iaf sovmorgon, så det känns bra.


Ville bara slänga in ett (tusan det blev ett negativt inlägg) inlägg så du min läsare får veta hur det är.


Ha en fin söndag.


 


Källa: svd.se












Ovido - Quiz & Flashcards