Alla inlägg den 9 april 2013

Av linduz - 9 april 2013 11:47

Jahap det var den veckan för mig. Sjukskriven resten av veckan. :-( Det är lika bra så hostan & nackvärken får ta slut. Orkar ingenting, blir totalt slut om jag går till affären (som ligger fem minuters väg från mig) & tillbaka. Hostar så mycket då, så jag känner mig helt utmattad.


Då är det något tok va?!


Hoppas innerligt att jag orkar med att gå på festen på lördag. Jag ska på 90 tals fest, man ska klä sig som man såg ut då. Det som är mest tragiskt är att jag såg ut likadan då som nu... ja lite har förändrats. Man ska ta med ett foto på sig till kvällens kollage. Det kan bli skoj & se hur folket såg ut då. :)

Mer om det blir närmare lördag.


Nä, nu ska jag ta & äta upp lunchen, sen ska jag vila.


Hoppas ni läsare är friska.













Ovido - Quiz & Flashcards