Alla inlägg den 24 juni 2013

Ja!

Av linduz - 24 juni 2013 21:30

Hej igen.


Hur var Din Midsommarhelg? :)


Min var fantastisk, jag firade den i Stockholm. Eller rättare skrivet i Huddinge kommun. I samma kommun som min bror & hans familj bor i (de bor inte i Huddinge, utan deras stad tillhör Huddinge). Efter firandet gick vi till deras nya stad som de ska flytta till om ett tag. :) Det var ett trevligt område de ska flytta till.


I lördags tog vi oss in till Gröna Lund! :) Brorsbarnen åkte karuseller. Mor & svägerskan åkte Insane, jag, brorsan & äldsta brorssonen gick i Lustiga Huset.

Om man säger så här; i början & i slutet gick det mindre bra för mig. I mitten av huset gick det bättre. ;)

Jag gallskrek i den roliga trappan, du vet där trappstegen går som en hiss, jag skrek så mycket så de stängde av trappan... ha ha. I slutet får man åka matta nerför en rutchkana, om jag säger så här, på fotot som vi blev med på får man leta efter mig... jag stack ner huvudet i brorsans nacke, skrek som en galning... ha ha.


Det var en rolig upplevelse & gå runt på Gröna Lund (när jag var där sist var 1995) så det var ett bra tag sen.

Hade lite tur med, såg Gry Forssell på avstånd, såg Darin & ett par som var medverkade i förra årets upplaga i Big Brother, Annica & Marcelo.


I går åkte jag & mor hem. Kom hem på eftermiddagen. :) Skönt & få komma hem, fast det är bättre att vara borta. :)

Fick manligt besök med i går. ;) Mer än så tänker jag inte berätta. ;)


Någon gång i vintras fick jag en tränings dvd med tidningen "Må Bra". Har tänkt länge att träna efter den, en träning på tjugo minuter. Nu i kväll tränade jag efter den, uppvärming, ett styrkepass, ett motionspass & strechings pass. Allt det på tjugo minuter. :) Det var var bra & lätt. Man kunde träna lättare & hårdare.

Ska träna efter den fler gånger. :) Ända redskapet man behövde var ett par raggsocker, mer behövde man inte. Ja, jo träningskläder. ;)


Nä, ska ta & läsa lite bloggar, sen blir det att sova.













Ovido - Quiz & Flashcards