Alla inlägg den 12 juni 2013

Av linduz - 12 juni 2013 22:15

... Nu i kväll gjorde jag det igen! jag gick mitt andra lopp i livet. :)

Gick "Hitta Formen" loppet, fem kilometer. :) Det gick bra, gick med två från jobbet.

Tog cirka en timme för oss & gå. Det brukar ta en timme för mig & gå fem km. Så jag är nöjd. :)

Fick en Goodiebag med lite saker i. :) Stod kvar på prisutdelningen för jag hade skickat in "Hitta Formen" motionskort, så jag hade chansen & vinna olika priser. Men jag & ena jobbarkompisen gav upp efter en stund, så nu får jag skylla mig själv om jag vann. För om man inte var närvarande så fick man ingen vinst.


Angående rubriken, ja tänk om... jag får något sug efter att anmäla mig till olika lopp nu. Det skulle va något va.


Jag måste tala om en grej som betyder mycket för mig.
Jag har alltid varit spruträdd & stickrädd. För c:a två veckor sen frågade en kollega när jag skulle ta delegering för Insulin. Jag svarade "vet inte", men iaf samma dag fick jag delegeringen. & vet du! nu har jag stuckigt flera gånger & jag känner inte obehaget, men det visar sig om jag är stickrädd när jag ska ta något prov sen. För att ge Insulin är inget jobbig grej. Nu kan man ju ge Insulin på olika sätt, har bara gett på ett sätt.

Men iaf så är jag stolt att jag tog beslutet att ta delegeringen. =)


Nä, ha det fint!












Ovido - Quiz & Flashcards