Alla inlägg den 3 juni 2013

Av linduz - 3 juni 2013 22:26

... inte alls!

Ja, i dag var det ju dagen D som jag skulle få veta om jag ska flytta.

Jag ringde, men fick till svar att person nummer ett sa ja. Men det är inte 100 % klart för hen har inte skrivit under kontaktet & lämnat in viktiga papper. Så när hen har gjort det kan de ge mig ett klart besked.

& när det blir är en framtidsfråga... SUCK!!

Hade jag bättre mottagning på min telefon, så hade jag sagt mina åsikter om denna situation. :( Glad är jag inte.


Nu tänker denna sur käring gå & sova. Blir så trött på folk!


Hoppas din dag var bättre, eller min var bra, men detta gjorde så att jag blev på ett litet negativt humör.











Av linduz - 3 juni 2013 09:09


Här är allt bra, har inte haft tid & blogga. :( eller ork. Ja jag vet det var en dålig andledning.


I tisdags (förra veckan) var jag & kollade på lgh. i jobbstaden. :) & jag föll för den på en gång. Mysig, trevlig & bra. Vindsvåning, granne under & till vänster om lgh. Så på den högra sidan är det grannfritt. :)

I fredags skulle jag ha fått vetat hur det skulle bli! Men tjejen som är före mig i kö ville ha betänketid tills idag. Så i eftermiddag får jag veta hur det blir. Alltså idag avgörs det!

Blir det flytt så blir det i höst. :) Fick veta att min bror i Stockholm ska flytta också i höst. :)


I fredags var jag ute på det lokala stället & kollade på ett lokalt band som spelade. Det var trevligt. :)

I lördags följde jag med mor till jobbarstaden, vi shoppade lite på en blomsterhandel. Kom hem med lite prydnadssaker som är på balkongen, köpte en Jordgubbsampel & lite örter. :) Efter att jag hade blivit klar där ute så hade jag en fest här hemma med två vänner. :)


Nu har jag det så mysigt så på balkongen. :)


Nä ska ta & packa jobbväskan nu, så jag slipper stressa.


Ha det bra.














Ovido - Quiz & Flashcards