Alla inlägg den 7 juni 2013

Av linduz - 7 juni 2013 09:27

Hade tänkt & skriva ett längre inlägg, men det hinner jag inte. Ska åka med bussen om en timme ungefär, sen blir det jobb hela e.m & kväll.


I alla fall har jag fått klart besked om lägenheten jag var & kollade på. Jag fick inte den. Men men det är bara att jaga vidare.


Igår firade jag våran Nationaldag genom att umgås med familjemedlemmar. Mor klippte storebrorsans häck (ja den som är på gården) jag krattade & klippte bort torra grenar.

Fick träffa min nya svägerska med. En trevlig tjej som bor i ena grannstaden, lite yngre än mig. Hon har ett barn sen tidigare. Jag hade hört endel grejer om henne & brorsan, så jag visste lite. De träffades någon gång kanske i april eller maj månad. De har varsina ringar på vänsterhanden. :) Såg lite roligt & se brorsan med en ring på hans hand, för han har aldrig haft någon ring tidigare.


Ja, det är min jobbhelg som börjar snart. :) Skönt & veta vad man ska göra.


Nä, dags att fixa ordning allt.


Ha en trevlig helg.








Ovido - Quiz & Flashcards