Alla inlägg den 23 februari 2013

Av linduz - 23 februari 2013 14:19

Tjo hej. Lördag idag, bästa dagen på veckan enligt mig. Då man kan ta en rejäl sovmorgon (om man har möjligheterna) & bara slappa & försöka släppa tankarna om arbetet.


Här har det hänt lite roliga saker, i torsdags gjorde jag intro. på ett till ställe så nu har jag utökat mina jobbchanser med tre olika ställen. Har egentligen tänkt & ringa till särskolan igen, men jag tror jag hoppar det. & har mina tre ställen nu under vintern & våren. För sommaren har till 90 % bokad på ett bra ställe. Så kan jag återuppta särskolan till hösten.


Torsdagen var bra, stället verkade bra. I fredags jobbade jag med, jag har ju möjligheter & bestämma själv hur jag kan/vill jobba. Så jag hade satt upp mig tillgänglig 07.00 - 16.00 Jobbade till 14.00

Gick bra & jobba igår med. Roligt!! =)


Igår skulle jag ta en fika med en vän, vi kallar henne Gumman. Gumman hörde av sig på e.m när jag var på väg till bussen. Hon hade fått ont om tid helt plötsligt, men hade tänkt till. Jag blev bjuden till henne & familjen på kvällen. Fick god mat & god dryck. :) Kom hem runt 01.00, då hade vi druckigt ur fyra vinflaskor.... vi var tre personer...


Trevligt hade vi! Det är svårt & ha det tråkigt när jag umgås med Gumman. För hon & jag kompar varandra kalasbra! =)


Ska strax duscha & byta om. Ska åka till grannstaden (den med ett Zoo), vi ska shoppa lite, sen äta på resaurang & sen göra ett biobesök! =) Ska göra detta med en vän. Hon fyllde år i januari.

& hon fick i present att jag skulle bjuda henne på restaurang.


Får se vad vi ska äta. Vi ska se filmen "Små citroner gula" av Kajsa Ingemarsson. Har läst boken, så det ska bli spännande & se filmen. =)


Ha en fin lördag! =)





Ovido - Quiz & Flashcards