Alla inlägg den 16 februari 2013

Av linduz - 16 februari 2013 16:15

Tjo!

Jorå jag lever, det lovar jag dig. Bloggen är som ett stort tomt hål som ekar.

Blir lätt så när man har annat & göra. & bloggen prioterar jag inte först. Har varit ledig två dagar i veckan, sen har jag jobbat. Jobbat idag med, men bara till 12.00 Skönt med ledig eftermiddag & kväll. I morgon jobbar jag med, delad tur. Som tur så har vännen som jag festade med förra lördagen delad tur med. Så hon & jag ska umgås i morgon på våra lediga timmar.

Känns bra, för annars kan det lätt bli långtråkigt. Skönt & jobba helgen med, för sen blir det två el. tre helger på raken som jag inte kan jobba. Har e.v en resa inbokad snart! =) Till självaste huvudstaden! =) Känns kalasfint!


Nä, om man ska ta & städa lite nu, har tvättstugan bokad med. Känns som allt släpar efter när man jobbar. Det är väl så. "Välkommen till verkligheten"... typ.


Ha en fin lördags kväll.

Vad gör du/ni en kväll som denna? Mellomys?! Eller bara vanligt mys?! Eller kanske gifter du dig?!

Ja, berätta gärna!! =)
















Ovido - Quiz & Flashcards