Alla inlägg den 18 februari 2013

Av linduz - 18 februari 2013 21:57

Hallåj!

Oj tredje blogginlägget på raken! Rekord tror jag iaf på den senaste tiden.

Som du kan se på kategorin så ska jag göra något kul! =)


Jo, på onsdag ska jag åka till en stad i samma län som jag bor i. Ska åka & hälsa på en f.d klasskompis som jag gick i samma klass med från Förskoleklass till sexan på Mellanstadiet. Sen var vi paralellklasskompisar i högstadiet. Vi har alltid varit vänner (iaf som jag kan komma i håg). Kommer i håg att hon & jag skulle gå i samma klass i Gymnasiet, men då flyttade hon till den staden hon bor i nu. Efter det sågs vi då & då, när hon kom hitåt på fester el. när hon hälsade på vänner/familjen. Men nu var det bra tag sen vi sågs, & vi följer varandra nu på Instagram samt f.b Så nu har vi bestämt att vi skulle ses när hon jobbade kortvecka & jag på timanställning.

Nu i kväll blev det bestämt att på onsdag ska jag åka till henne.


Om jag inte missminner mig så har jag aldrig varit i hennes stad, så det ska bli roligt & spännande. :) Hon bor i hus med sina tre barn & make + lite djur. Så det ska bli skoj & ses!


Nä, skulle bara skriva ett inlägg som inte innehöll negativa saker el. jobb. :)

Hoppas du har haft en bra första dag på denna vecka! Det hade jag, trots en ryggvärk, men den försvann efter en vila på spikmattan. :)


Tjipp tjipp.





Ovido - Quiz & Flashcards