Alla inlägg den 17 februari 2013

Av linduz - 17 februari 2013 23:06

Tjo hej!


Ja nu är vecka 7 snart slut. Full fart frammåt. Har gått bra & jobba idag med, lite skönt & var det & ha den där delade turen, för jag behövde vila. Men ändå fattar jag inte ändå inte mig på de där turerna. De är bara meningslösa.

Blev inskjutsad & hämtad av min snälla mor. :) Nu blir det inget mer helg jobb på två veckor tror jag.

Kom hem nu i kväll, klev direkt in i duschen, åh, den känslan är svårslagen. Skrubbade mig ren överallt, sen bytte jag sängkläder. Så gissa vad jag längtar till nu. ;-)


Gjorde mig en smoothie när jag kom hem, gjorde på Vaniljyoghurt, Hallon, Björnbär & lite Apelsinjuice. Smakade bra! :)


Nä, är trött ska ta & lägga mig nu, så jag är pigg i morgon.


Ha det fint.





Ovido - Quiz & Flashcards