Direktlänk till inlägg 7 oktober 2013

Packar.

Av linduz - 7 oktober 2013 22:57

Hej. Tittar in här & skriver lite så du vet att jag lever. 


Här pågår flyttpackning. En hel del är nerpackat, så det känns fint. I går rensade jag källarförrådet, fick i väg en hel del med till återvinning. Idag kördes en hel del till tippen. :) Mer ska köras till tippen & återvinning. 

Lite saker ska ges bort med, både små & stora. Så det känns bra att få ge saker till andra som behöver de. :) 


Idag fick jag jobba. Gud så trött jag var. Usch. Var inte alls med i matchen, efter lite kaffe så blev det lite bättre. Slutade 12, så jag hann göra ett ärende med. :) Trevligt! 

Har inga fler inbokade jobbpass denna vecka, får verkligen hoppas att jag får jobba mer. Tyvärr har jag inte jobbat en helg på lång tid, det har varit ngt varje helg nu ett tag. Nu i helgen ska min syster firas, hon blir 18 i veckan. & på lördags kvällen tänkte jag gå på spelning, ett lokalt band spelar. :) 


Nu i helgen som var så firade jag ena brorsan & äldsta brorssonen. :) Brorssonen fick kalsonger, strumpor, såpbubblor, hår & kropps tvål/schampoo. Köpte strumpor & en reflex till yngsta brossonen, de fick även två små böcker som båda får dela på. 

Brorsan fick en pläd. Båda blev nöjda med presenterna. :)


Nä, ska ta & logga ut & sova. Så jag är pigg i morgon, jag är alltid tröttare på tisdagar än måndagar. 

Ska packa mer med. :/


Ha det så bra. 

Ta hand om er där ute! - ni använder väll reflexer?! 

Kolla in www.smartasaker.se, sök på Reflexspray. :)


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av linduz - 18 januari 2015 18:21

Hej. Oj nu måste du ha blivit chockad att Linduz skrev ett nytt inlägg. Fick se att bloggen har varit nere sen september. Så vad har hänt sen dess. Som du ser är rubriken positiv. Jag jobbade på vikariatet till november. Allt gick bra. Jag har ...

Ja!

Av linduz - 19 september 2014 13:10

Här har det hänt lite av varje.      På måndag börjar jag på ett nytt vikariat, inom äldreomsorgen, ska jobba i tre månader på 80 %. Det känns bra.      Träningen har gått bra, jag fortsatte & slutföra mina fem gratis gånger, sen köpte jag ko...

Av linduz - 2 september 2014 09:39

Ja nu har vi nått höstens första månad (enligt mig). Lite skönt men ändå inte.  Jag måste kolla genom ljusförvaringen så jag vet om jag kan mysa med ljus & te i soffan framför tv'n. Ljus är ett måste på hösten tycker jag. & te! Tänk så underbart de...

Av linduz - 12 augusti 2014 11:59

Hej, ja nu har vi kommit till sommarens sista månad. Vilket jag tycker är tråkigt.  Vad har jag gjort i sommar? träffat lite vänner, varit på after work med en vän, varit på fester, firat midsommar i Tyresta nationalpark, jobbat, varit på Medeltids...

Av linduz - 14 juli 2014 14:25

Oj kommer ni i håg mig?! Det är jag Linduz som skriver.  Oj vad bloggen har ekat ett bra tag, jag misshandlar den som bara den. & er läsare, hallå finns ni kvar?! förstår om ni inte vill vara kvar som läsare.    Här är allt fint. =)  Jobbat d...

Ovido - Quiz & Flashcards