Alla inlägg den 1 oktober 2013

Av linduz - 1 oktober 2013 11:09

Heej!

det var ett tag sen. Här har jag inte loggat in på grund av olika skäl. 


Allt är bra här, har haft olika känslor, men de börjar bli bättre. Magkatarr har spökat, men den kommer då & då, ingen varje dag. Vet inte varför jag får det. :(


Nu har vi kommit in i Oktober månad, vilket innebär att jag flyttar i denna månad... oj oj. Roligt, spännande & nervöst är det. Pratade med tjejen som har lgh. som jag ska ta över igår om nycklarna. Nu har vi bestämt ett datum. :) 


Har rensat hemmet, källarförrådet har jag inte rensat än, men det hinner jag göra i helgen med. 

Hänger bara på att tippen måste va öppen. 


Igår fyllde min tredje Guldklimp fyra år! min fantastiska brorsson. :) Han hade inte tid & prata med sin faster igår, för en Sopbil var viktigare. :) 

Får prata mer med honom till helgen, då han ska firas av släkten. 

Min ena bror fyller i veckan med, den familjen passade in med datumen verkligen, så när ena sonen fyller, ja då fyller pappan samma vecka. Likaså när yngre sonen fyller, ja då fyller mamman år veckan innan. :) Smarta föräldrar! :)


Nästa vecka får jag gå på 18 års kalas. Då blir min lilla lillasyster stor. Vart tog tiden vägen?! 


Nu ska jag gå & packa. :)


Ha en bra tisdag!


Nu.

Av linduz - 1 oktober 2013 11:03
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Ovido - Quiz & Flashcards