Alla inlägg den 20 oktober 2013

Av linduz - 20 oktober 2013 10:00

Hallå! 


Söndag & snart är helgen slut. 


Vad har jag gjort? jobbat är mitt svar. Ska gå i väg snart till bussen som tar mig till jobbstaden (& som blir min nya hemstad om sex ynkliga dar!!) Ska jobba hela dagen & hela kvällen. 


Vad har du gjort?, ja nu är ju inte helgen slut än, men du kanske kan ge ett svar ändå. ;-)


Tycker sen att ni är skitkassa på att kommentera här! ja jag tycker det faktiskt. ;-) 

Eller är det mitt fel? skriver jag för dåligt?! 


Jag kan tipsa er & läsa en annan blogg, den är awesome!! ja nu är ju inte bara den som är awesome, det finns fler. komellan.bloggplatsen.se är adressen, tjejen som skriver, hon har gått genom en stor grej på några veckor bara, jag tycker om den, hon skriver bra. :) Så titta in & läs. 


Ha en fin söndag & ta hand om er där ute.

Ovido - Quiz & Flashcards